mother, let me have my old bed back and lay out clothes for me.

Så, då har jag spenderat morgonen åt lite sådär vuxenbuisness som att betala räkningar och druckit kaffe. Så har jag aktiverat min dansk-bank och tillhörande kort vilket var ett riktigt äventyr för de där danskarna kan vara bra obegripiga. Men jag klarade det och nu ska vi bara vänta på att pengarna börjar rulla in på mitt nya konto också. Det är vad jag gjort idag och då passade det ju sig att jag helt omedvetet klädde mig som att jag var 40 år med skjorta, kjol och stickad tröja. Har fått börja använda glasögonen också pga tråkiga huvudvärkar. Men det är inget fel med att se vuxen ut, tror att jag kommer vara grym på att vara vuxen en dag med karriär, jättesöta barn och så kommer jag hunsa min man alldeles lagom mycket.

Nu ska jag bara sortera in mina viktiga papper i min viktiga mapp och sen är det dags för att städa min viktiga lägenhet. Varför blir allt så mycket viktigare när man blir äldre? Nu kom jag in på något helt annat men ärligt, varför har det blivit så jävla svårt att bara ta saker med en nypa salt?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0