mat för hela månaden!

Blev inget Ystad för mig idag, kommer inte ihåg om jag ens nämnde att det var på tal, men det blev i alla fall inte så. Istället så har jag varit och storhandlat. För 500 spänn! Mat för 500 spänn! Jag finner ju det väldigt trevligt att gå där och planera måltider och så ibland spårar det ur. Så handlade jag sanslöst mycket toalettpapper, det var visserligen inte mat - eller jag äter inte det i alla fall men jag dömer ingen. Det är ju i alla fall aldrig så fab att handla det men ett nödvändigt ont. Och så när man köper sådär våldsamt mycket så känns det alltid som att folk tittar på en och tror att man använder oroväckande mycket papper, då  brukar jag stoppa dem och säga högt "nejnejnej det är för min rumskompsi! HAHAHA! jag bajsar inte!".

Fast då brukar de stirra mer.

Nä, men nu är det väldigt trevligt att titta in i skafferiet. Oj, så välfyllt det är!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0