lite födelsedagsfirande för lillasyster osv.

Oj! Vad denna dag har gått fort.. Fast det kan säkert bero lite på att jag gick upp så sent, då blir det gärna så. Gick ju ändå och lade mig i tid igår men eftersom att en syster som varit ute och rumlat hela natten skulle sova hos mig så var jag illa tvungen att gå upp vid halv fem och ta hand om det lilla monstret.

När vi vaknat till liv och låtit hungerkänslorna vakna också så klädde vi på oss och tog oss ner till stan för att avverka andra delen av min present till henne (första delen var ett väldigt trevligt halsband och ring-örhängen) vilket var lunch på Rose Garden som jag blev så begeistrad i och bara behövde dela med mig av. Där spenderade vi sen två timmar och det var lika ljuvligt som i förrgår.

Nu har vi hunnit med en promenad hem och sen tåg till Tomelilla där jag sitter nu och häpnas av hur ett helt samhälle kan lukta bajs och är även helt överväldigad över hur snabbt internet kan vara. Sen finns här i vanlig ordning alltid frukt och jag sitter alltså nu och avnjuter årets första svenska höstäpple. Det är något speciellt med det.

Dags att köra till mormor och hälsa på den gamle skrutten. Jag ska alltså köra bil för första gången på länge, det ska bli väldigt spännande!

Ciao!


såhär ful är förresten julia! man kan inte tro att vi är syskon.


Postat av: Den overkligt hemliga

Oj vilken helcrazy tjej den där julia verkar vara!

2009-09-27 @ 10:35:47

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0