it's in my blood, being mean!

Blärg på den här dagen! BLÄrg för att vara bakis två dagar i rad! Varför gör man så mot sig själv egentligen? Fast vid närmare eftertanke så var det ganska mycket värt det för jag har ju haft en jätterolig helg. Gårdagen på Sågwerk var toppen med jättemycket härligt folk och massa musik. Kul att träffa folk som man inte träffat på ett tag och jag lyckades även skaffa mig en stalker under kvällen.

Varför funkar vissa männskor så? Vi kom in på festen och så mötte jag honom vid ingången, vi hälsade och småpratade lite och detta tog han som någon slags inbjudan till att inte lämna min närhet. Alltså en sak om man dansar bredvid men det som var läskigt var hur han stod stilla ett par meter bort, själv och bara tittade. Ibland 5 meter, ibland en halvmeter, ibland längre bort men man såg hur han kikade över alla andra människor så att han hade koll. Tillslut fick jag säga till honom att han fick sluta med det för att det var obehagligt. Det gjorde han, såg inte honom mer sen. Hehehehe, roligast på hela kvällen nästan!

lägger in lite bilder senare. ciao!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0