it's friday, i'm in love.

Dåså, då har man varit uppe i 5 timmar redan! Ni vet då jag inbillade mig själv att jag skulle bli en mer morgonpigg person för ett par veckor sen? Det var inte bara inbillning! Jag vaknar av mig själv och går upp direkt vid 8-9 hela tiden, oavsett när jag gått och lagt mig. Imorse studsade jag upp innan åtta och gick och handlade frukost till Qu och min syster. Fantastiskt och jag är mycket stolt.

Ikväll är det dags för lite kalas här hemma för Mackaronen som fyllt år och efter det ser det ut som att det blir 90-talsklubb på Deep. Känner mig lite skeptisk till det stället överlag men sist vi var där på den klubben så var det iaf superkul. Tänk lite Amok och the Prodigy blandat med Aqua, Paradisio och varför inte lite Beastie Boys? Det är det jag ser fram emot ikväll, bara dansa riktigt mycket.

Hittade förresten en bild från den överbraiga kvällen på Inkonst förra veckan som jag skojat till det lite med. När jag gjorde det tyckte jag att jag var jätterolig, speciellt det med fingern, men nu när jag laddat upp den så undrar jag om jag inte borde sova en stund till i alla fall.


Ja, det ser ju inte ut som att jag hade jättekul, men det hade jag. Skummigt och svettigt!

Postat av: Anonymous

mikael försöker något liknande hårdrockstecken men lyckas inte riktigt lyfta fingrarna för han är ganska klen!

2009-09-04 @ 14:28:33
URL: http://superbrisserad.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0