i'm so lucky lucky.

Nu har det hänt saker här hemma! Jag har bestämt mig för att bli lite mer bouncy och trevlig av mig och vi har förflyttat oss från våra respektive sängar till soffan istället för nu ska det tittas på Idol! Men först hann vi med en liten regnrunda till affären där jag köpte mig lite choklad för jag tror att det är precis vad jag behöver för att bli på bättre humör!

Jag har även tänkt om lite och börjat planera lite inför morgondagen för en dag blir lite roligare om man har något planerat. Som det ser ut nu så blir det i alla fall lunch med lite fina schpaas på stan och det ser ut som att det blir Rose Garden igen, verkligen favoritstället!

Har ni förresten någonsin provat att köpa choklad och bara ta en bit och spara på resten? Det har jag gjort ikväll och det gick sådär. Har snart hunnit med ett halvt choklad bara undertiden jag skrev det här. Äsch.

 

mhm! rekommenderas starkt.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0