i wanna wanna wanna get get get what i want.

Alltså jag vet inte vad som hände. Jag var på jättegott humör men så bara PANG så dog det. Jag mår jättedåligt alltså rent fysiskt, reser jag mig så känner jag att jag håller på att svimma och jag är SÅ törstig. Sen har jag bara fått en sån enorm ångest över ingenting, blev bara supernere. Det är väl en sådan dag.

Sjukt bra låt och ja, lite så känner väl jag också.


Postat av: Anonym

Går du på p-piller? det kan vara det..

2009-09-30 @ 18:20:46
Postat av: Eurika

Nej, det gör jag inte. har gjort och då var jag bananas alltid! Tror bara att det är tonåren som vägrar gå ur min kropp, går och slår i höfter och klantar mig som vilken femtonåring som helst!

2009-09-30 @ 18:46:17
URL: http://eurika.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0