hej, jag är inte bakis trots att det är lördagmorgon!

Jaja vi råkade visst försova oss till Yogan så vi fick helt enkelt strunta i det. Istället började jag min morgon med att gosa ner mig i sängen igen med DaVinci-koden (som jag förövrigt börjat förstå storheten i) och väntade på att äggen skulle bli klara. Sen har jag suttit och ritat på min framtida lägenhet och nu placerade jag mig här med resterna av gårdagens godis och lyssnar på Queen. Fast nu blev det musikbyte märkte jag, har visst en bredvid mig som taggar inför kvällen. Solen skiner minsann också så att det står härliga till.

Ikväll är det förfest i en lägenhet på Möllan innan vi ska dra oss till Inkonst (igen) på rumble (igen) och det ska bli överbra, jag blir så rädd när jag är så pepp inför en kväll - När jag har för höga förväntningar. Tror att jag ska sätta mig i ett hörn och tänka negativt lite så att jag inte blir besviken ikväll.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0