harpers island och oändlig trötthet.

Jaa, där har vi den nya layouten! Hoppas att den faller er i smaken lika mycket som den gör för mig.

Har bara suttit inne med huvudvärk hela dagen och har inte orkat bråka med grannens internet så det har helt enkelt fått vara utan facebook och bloggande vilket kan vara nyttigt det också. Har istället sett klart på Harpers Island, en väldigt bra och läskig serie som har lite av allt möjligt! Tips! Om du är lika rädd av dig som jag så titta bara på den när det är ljust för annars kan du inte sova sen.

Annars har det städats i hela lägenheten idag och vi har fått det så fint så, trots att vi båda lider av en otrevlig huvudvärk. Nu har Qu hunnit sticka till Sats och det börjar bli dags för mig också att röra rumpan för det är Yoga om en timme och jag ska hinna fixa lite mer saker innan. Men jag har ju huvudvärk låt mig vara!!!

Grattis
till min lillasyster förresten som från och med idag kan använda sitt eget leg! Grattis grattis!

(nu tänkte jag lägga upp en bild på skönheten, men givetvis så vill internet inte det. ni får föreställa er)




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0