goes back on the working market.

Något väldigt trevligt har hänt. Fick precis ett samtal från Zara i Köpenhamn där det berättades att anledningen till att de inte ringt mig är för att de inte hade tillräckligt mycket timmar för att det skulle räcka för mig men att det nu visat sig att det kommer dyka upp mer och mer timmar under hösten. Nej, nu börjar historien om samtalet bli tråkig så vi går direkt till poängen med det hela. Det har dykt upp fler timmar och JAG HAR FÅTT JOBB!

Vet inte alla detaljer än men förhoppningsvis börjar jag nästa vecka och detta känns så underbart att jag inte vet vart jag ska bli av. Så fantastiskt spännande!

Nu ska jag göra något vettigt för det fick jag lust till nu!

Såhär glad är jag nu:


Postat av: Anonym

ooh,hur sökte du det? =)

2009-10-05 @ 23:42:32

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0