godmorgon clark kent.

... och alla andra!

Skulle egentligen gå upp klockan åtta idag, eller det var vad alarmet tyckte men sen har vi ju den här snoozeknappen som är å så förödande för tidiga uppstigande. Men vad gör det för nu kom man upp lagom till smallville och idag ska ingenting göra mig på dåligt humör minsann! Ska springa, måla, städa, diska och ha mig fast kanske hälften av de sakerna för sådär fruktansvärt handlingskraftig har jag då aldrig varit. Sen ikväll blir det långfika med lite fina! Kanske att man till och med tar sig en litet glas lite senare också? Idag känns fint!

osminkad i rosa morgonrock = fashion is in the building!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0