fortsätt att ääälskaaaa.

Idag har jag inte lyckats åstadkomma mycket! Men inte heller inget, om man kan säga så. Har ändå målat och lagat mat, om man räknar att värma fiskgratäng i micron till att laga mat. Senaste jag gjorde var att sitta och irritera mig på MER-reklamen, ni vet där han sitter och skriver sms och ska skriva "puss" för första gången. Innan han bestämmer sig så tar han en klunk av sin MER men då händer det! Han får en pil på sig! Och sen en till! Och sen kommer en hel kör och sjunger för honom. Alltså jag hade blivit så irriterad, och skämts hade jag gjort för där sitter jag helt nervös och utblottad. "Lämna mig ifred!" hade jag hojtat och gått, kanske till och med sprungit därifrån. Jävla änglar.

Måste titta mindre på tv.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0