flirty friday.

Yey! Nu är det fredag! Vet inte riktigt varför jag började med "yey" för det är inte direkt känslan jag har just nu, känner mig inte alls pepp på kvällen men vet jag måste ta mig ut för här kan jag verkligen inte sitta.

Ikväll är det dags för dubstep på Inkonst igen aka den härligaste klubben i Malmö kör igång igen efter sommaruppehåll, förhoppningsvis ännu bättre än sist! Hoppas på jättemycket folk, en riktigt lagom fylla och ett bra avslut på kvällen kanske där också. Det kan ske på många sätt, men bra ska det avslutas i alla fall för det är bästa chansen för att slippa ångest imorgon. Ser inte alls fram emot det, på något vis känner jag mig helt övertygad om att jag kommer vara helt förstörd imorgon.

PEPP!

Ah, klarblåaögon i all ära men finns det något flottare än rödsprängda grön-bruna?



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0