oh SNAP!

Det blev faktiskt en riktigt bra dag idag, som jag förutspådde. Lyckades nästan med allt jag tänkte göra, eller jag hann med allt men vissa saker lite mer helhjärtat än annat. Sprang gjorde jag, duktigt. Städade gjorde jag, knappt. Diskade, eller jag stoppade in lite saker i diskmaskinen. Tvättat har jag gjort, fast jag kom precis på att jag helt glömt ta in den, så tokigt. Och så har jag målat! Behövs göras igen men det var ju mest trevligt.

Sen kom Qu hem och Anna och Maria gjorde oss sällskap. Maria och jag bakade kladdkaka och nu mår jag illa. Annars har jag hunnit med lite jobbsökande och har kikat runder på lite utbildningar.

Vem sa att jag inte var handlingskraftig?!
Jag sa det ju!
Men det är nog enda gången jag haft fel!
Eller det var en annan gång jag hade fel, och det var när jag trodde att jag hade fel fast så visade det sig att jag hade rätt. Sån är jag!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0