fest vs. hemmakväll

Nu har det städats i hela lägenheten och jag får väl säga att dagen inte varit så pissig som jag trodde att den skulle vara imorse. Den har rent av varit ganska angenäm! Man känner sig alltid som en lite bättre människa när man har helt nystädat överallt!

Ikväll är det något jidder på debaser och jag överväger att ta mig dit. Dels för att det hade varit kul att hitta på något men också för att både min bror och min syster ska dit ikväll och det hade ju minst sagt varit trevligt att träffa dem. Meeen å andra sidan, nice att bara sitta hemma, måla min byrå och snygga till ytterligare på rummet.

I valet och kvalet alltså!

Uppdaterar sen om huruvida det blir.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0