om måndagsTV-tablån.

Sitter och besvärar mig själv med kvällens TV-tablå och ser det som min uppgift att jag måste kommentera vad jag sett och upplevt ikväll. Idol tycker jag var ganska sämst, Jihde går mig på nerverna av någon anledning som vanligt och Andreas solglasögon och lite stissiga uppförande gjorde mig helt övertygad om att han går på någon drog. Skrattade bistert när han visade sina röda ögon och sa till mig själv "vad var det jag sa?". Ögoninflammation tror jag inte på!

Svenska desperata hemmafruar tittade jag på med samma hatkärlek som förra måndagen! Älskar hur Anna Anka skäller på sina barn på lugn svenska inför amerikanska modellagenturen och Maria älskar jag bara rent generellt, sådär härligt knasgullig.


Sen kommer vi till Roast på Berns. Jag blir så besviken och besvärad och alla b du tänka dig vilket passar bra så B programmet är. Detta ska vara den svenska humoreliten och Petra Mede kör tjockisskämt i tio minuter och den som skrattar mest åt hennes skämt, det är ju hon själv! Nej ve och fasa! Sen är det typiskt mig att inte byta kanal heller, självdestruktiv som jag är. Så nu 40 minuter in i programmet så mår jag verkligen skitdåligt.

Ska gå och lägga mig nu så dåligt jag mår.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0