louse control

Vitsigt värre! Ni förstår snart.

Få se hur vi kan sammanfatta min helg so far och nu räknar jag att min helg började i torsdags för då var jag på avskedsfest för Andréa och hennes kompisar som far till Spanien snart för att plugga osv. Hade extremt trevligt minsann trots diverse svinigheter. Hoppade bland annat över stängsel och inkräktade på en idrottsplats och dansade tills skorna ville trilla av, man får bete sig lite mer fjortisaktigt när man är i hemmatrakter tycker jag.

Igår var ganska händelserikt! Började med att jag, pappa och storebror som precis kommit hem från Kosovo åt lunch på golfrestaurangen innan vi spelade nio hål. När jag kom hem så fick jag reda på att jag hade fått löss och sen körde jag till Skillinge för att jobba hela kvällen, med löss-lösning i håret.

Idag vaknade jag lusfri och glad så vi åkte till golfrestaurangen igen, nu med även Julia i vårt sällskap och åt en fantastisk lunch. Sen har jag inte hunnit med mycket mer än plockat smultron och hallon i trädgården. Det kan man minsann inte göra i Malmö!

Men det är Lördag idag ju och då passar inget bättre än Malmö så det börjar bli dags för mig att packa ihop mina saker och åka hem. Kvällen ser dock lite oklar ut, var meningen att jag skulle på en stor lokalfest bakom Willy's men det kommer inte bli av. Men något måste jag ju göra, det är ju somsagt Lördag!



dans och så har vi Andréa där till höger - du kommer vara saknad!


jag och Julia. Gullegull!

I Malmö direkt efter lunchen.

´
det första jag tänkte var; Edward Norton i American History X
mycket passande när man är i Kosovo
!

Hade tänkt lägga ut en massa bilder men gud vad bloggen krånglar.
Nu ska jag se TV och äta ett höstäpple istället!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0