blablabla det här har jag gjort idag.

Idag är det Fredag vilket förslagsvis kan betyda festdag men inte för mig idag är jag rädd, har drabbats av en förfärlig huvudvärk idag och mina halsmandlar känns fortfarande ömma. Dessutom så lockar en påse godis och ändlöst med filmer ganska hårt efter denna dag.

Gick upp tidigt imorse för att koka en massa ägg (köpte en jätteförpackning ägg som bara hade hållbarhet i 10 dagar så nu måste vi äta som fan) så att vi skulle ha något i magen inför nästa utmaning. Idag skulle vi nämligen börja vår gratis prova-på-vecka på Sats och det skulle börja med Pilates-ball klockan tio Fredagmorgon. Jättekul! Jag älskar verkligen pilates och yoga, känns som att det är en träningsform som verkligen funkar för mig! Efter det kände vi i inte att vi fått nog så det fick bli en halvtimme i cross trainer också.

När vi kom hem och man hade fått en dusch på sig och en smoothie i sig så fick jag en himla massa energi så jag plockade undan i hela lägenheten, bäddade sängen, tvättade en maskin tvätt och så bakade jag egna piroger. Det var faktiskt kul och jag känner mig så duktig så. Potatispiroger med soyafärs och lökfyllning. (säg till om någon vill ha recept)


ungefär såhär såg de ut, fast inte exakt

Vid tre kom mamma förbi och då stupade jag, då ville jag bara ligga i hennes knä och bli klappad på så trött jag var, det fick jag också. Nu har hon åkt iväg och jag har sovit en timme och är fortfarande lika död. Total urladdning idag, har inte alls energi till att dansa och tror att det bästa hade varit om jag sparade Partypika till imrogon. Dessutom så ska vi ju ändå komma upp i tid till yogan imorgon klockan 9.30. jiha!


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0