be careful what you wish for cause you just migth get it.

Hormonstörningen är över och har nu ersatts med ett himla partyhumör. Det är ju trots allt "lill-lördag" idag och det får vi ju göra något åt och jag har dessutom fått i mig något att äta och det kan mycket väl vara det som gör mig lite moody då och då. Eller det är det.

Ikväll blir det nog ett litet besök på debaser för att möta upp två trevliga pojkar som jag inte träffat på länge och dessutom så spelar Josh Tillman så då finns det ju ingen anledning till att sitta och deppa. Därför har jag klätt mig som en ballerina och satt lite rött på läpparna så att jag ser ut som en bladning av mina humörsnivåer idag. Lite som en grinig barnunge och lite vuxen också. Dock så tror jag inte att läppstiftet räcker för att väga upp ballerinakjol och hög hästsvans så det är nog bäst att jag tar med mig legitimation idag.

Och jag ska ta mig tusan ta med mig kameran också ikväll, så får det bli!

puss!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0