and so I have simply decided to dislike you now.

Nä, så lätt är det inte att bara bestämma sig för en sån sak. Det stämmer bra att jag känner starkt ogillande men så jävla lätt var det inte att bestämma. Fast vid närmare eftertanke så är det så mycket svårare att fortstätta vara på gilla-sidan. Väldigt svårt. Så så så svårt.

Ahdu sluta nu med dessa kryptiska brev till någon som aldrig läser. Förra brevet t.ex. till Ågren, han kan säkert inte ens läsa! Kan en känsla läsa? Tror inte det nä! Det enda jag egentligen har att ha ångest över är för att jag inte gav gårdagens fest en riktig chans utan bara gav upp. Superfånigt men vissa saker går bara inte att kontrollera. Dessutom hade jag knappt något att dricka igår och jag hade behövt väldigt mycket mer för att ha kul, och då hade det förmodligen bara gått mer åt helvete för då hade jag med all säkerhet spårat ut. Tror att jag fattade ett riktigt moget beslut igår.

Har ni provat skrika när ni är frustrerade? Alltså ligga på golvet och spänna varenda muskel i kroppen och bara precis skrika ut hela den där klumpen. Det låter sjukt töntigt men hjälper verkligen.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0