allawalla låt mig sova!

Herregud vad jag är trött idag! Har precis varit ute på stan för lite mer tortyr utan pengar, fast jag köpte mig faktiskt ett par byxor på rea. Bruna manchester! Har letat efter ett par såna i evigheter och när man hittar ett par som sitter snyggt och som dessutom är så billiga så KAN man ju inte låta dem gå. Sen blev det lunch med Mille och Jimmy på Govindas som nog är Malmös bästa lunchställe där man får en massa olika rätter för 70 kr, allt vegetariskt och supergott!

Efter lunchen var jag så mätt att jag bara ville gå och lägga mig, så vi fick ta en liten snabb visit till triangeln innan vi traskade hem och jag svär på att vägen mellan triangeln och värnhem har blivit längre på sistone. Det tog evigheter innan man kom hem!

Nu är jag i alla fall hemma och har bäddat ner mig framför Smallville och här tänker jag ligga till 5-snåret då mamma kommer och plockar upp mig för vi ska lägligt nog till Ikea idag. Ikea som är världens energibov och som jag bara vill sova mig igenom. Fattar inte, jag blir helt utmattad bara jag tänker på Ikea. Men måste man ha gardinstänger så måste man!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0