aah, oui oui baguette!

Godmorgon! Vilken märklig morgon det här har varit, bara sådär rent allmänt. Har vaknat flera gånger och varit helt övertygad om att jag försovit mig, ni vet den där känslan av lite panik, men jag har liksom inget att försova mig till direkt!

Sen har jag drömt hur mycket som helst, väldigt mycket om bröd. I alla dess former. Och jag ojade mig så över hur gott det och det brödet såg ut och titta där! Där är ju mitt favoritbröd! Kaaan man få smaka? På psykologilektionerna fick jag reda på att enligt Freud så var drömmar ett sätt för ditt undermedvetna att tala till dig, och det handlade i stort sett alltid om något sexuellt. Vad kan mitt undermedvetna vilja nu då?

En saftig baguette någon?


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0