i'm your fire, your desire + färjan.

Vet ni vad som hänt idag? Idag när jag duschade så fick jag sjukaste idéen. Om man inte skulle ta och raka benen! Och nämnas bör nu att jag rakat benen 2, högst 3 gånger den här sommaren och senast var någon gång i Juli kanske! Tycker bara att det är så fasansfullt tråkigt och det är ju ingen som bryr sig om det. Jag bryr mig inte! Och jag minns att jag försökte impa på min förra pojkvän med "kolla här vad jag gjort" och flashade med mina lena ben men han brydde sig minsann inte. Min nuvarande pojkvän existerar inte så han bryr sig inte heller! Ingen bryr sig!

Eller tydligen bryr jag mig lite för jag gör så stor grej av det nu.


Mina ben på Emmaboda. Jag gick till sjuktältet när jag var på lyran för att fråga om jag inte hade Leukemi då det hade kunnat förklara min enorma mängd blåmärken. Mog1

Nu sitter jag i alla fall och spenderar Fredagkvällen med min sambo + Linnea + Anna, har ätit hemmagjord pizza och tittar på Färjan. Så jävla pinsamt att jag vill dö. Hur kan så många människor hamnat så jävla snett i livet? Och hur lyckas de samlas på en liten båt och trissa upp sin vidrighet? Eller jag bara hoppas att de trissar upp det för tänk, TÄNK så är de så annars också. Ve. Och. Fasa.

Nej, nu får jag ta fram godispåsen så att jag blir lite lugnare för annars går jag snart och lägger mig i garderoben och pratar okontrollerat med mig själv. Hu!

Postat av: maria

haha åh vad jag saknar dig nu. "maria, vi går till sjuktältet. jag måste fråga om jag har leukemi". puss <3

2009-10-19 @ 15:02:20
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0