världens bästa dag.

Brukar hata det här med att redogöra sina dagar men idag känner jag faktiskt att jag MÅSTE redogöra om min dag för jag har då aldrig hört på maken.

Ni vet ju redan hur min dag började vilket inte var så tokigt det. Sen fortsatte dagen på den banan och plötsligt hade jag all tvätt färdig, jag hade plockat undan nästan alla småsaker, dammsugit heeela lägenheten, städat toaletten OCH bakat bullar. English muffins om man ska vara exakt som nu ligger och gosar i frysen, redo för att vara frukost vilken morgon som helst. Sen kom jag iväg helt perfekt stressfritt i tid till tåget (ja just det jag duschade också) och har sen haft en väldigt lagom dag på jobbet också. När jag kom hem så stod det som bekant glögg i köket så nu har jag värmt lite glögg, kastat i lite mandlar och lite russin, placerat mig i soffan och knaprar på Nyåkers Hjärtan som är pepparkakor för de som inte vet bättre.

Fan vad nöjd jag blivit. Lite tråkigt för er att ni missar mina bittra, halvnöjda tider utan bara får höra om när jag mår riktigt jävla piss eller är på stålande humör. Tur för er att de där vändorna går med jämna mellanrum. Men alla dagar får gärna vara såhär.


Slog mig precis att den här dagen är helt min förtjänst så vill jag bara så kan nog varje dag vara helt fantastisk.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0