stormigt värre.

Det kanske är dags att uppdatera lite hur det går för mig på lägenhetsfronten. Har ju ägnat mina senaste dagar åt flyttflyttflytt så jag har inte haft en chans till bloggande. Dessutom så har jag inte fått mitt supersnabba internet än så det är fortfarande bajs att sitta vid internet.

Hursomhaver. Imorse vaknade jag med min bästis bredvid mig, hon som kvällen innan hjälpte mig att packa upp nästan allt i mitt hem vilket resulterar i att det faktiskt börjar likna ett hem. Sen var det dags för jobb igen och först när jag gick ut märkte jag att det blåste som in i bomben, och värre blev det.

Stormen var på allas läppar på jobbet och stämningen började bli lite orolig. Vi vet ju alla att vi lite söder om norden är usla på det här med dåligt väder. Jamenar, 5 cm snö och bussarna är inställda och ingen vill gå ut för vi är rädda att vi kommer förfrysa om graderna går under 0. Och jajemän! Snart kommer breaking news, bron är avstängd. Hur kan det vara så kass?

Okej nu var det ju tydligen för att en lastbil hade trillat på bron och tågen gick fortfarande fast med extrema förseningar men kom igen. Klen skånelastbil.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0