så var det snart helg igen.

Bah! Har djobbat nästan 9 timmar och varit ute och vandrat innan dess, smart nog, för att lämna och hämta diverse saker. Mina fötter värker. Hela jag värker faktiskt och speciellt mina ben för jag råkade gå in i någons väska när jag skulle av tåget häromdagen och nu i efterhand så misstänker jag att personen i fråga hade ett svärd i sin väska för mitt blåmärke såväl som min smärta är enorm. Men nämnas bör är att jag inte rörde en MIN när det hände. Jag gick isönder inombords men INGEN ANNAN såg min smärta. Mycket viktigt att ni vet det.

Nu är jag i alla fall helt utmattad. Så utmattad att jag hällde ut mycket het glögg i soffan och på mitt redan ömma ben. Jag kan ju vara stolt att jag lyckats ha soffan en hel vecka utan att spilla på den. Det är längre än någon annan hade väntat sig!





Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0