rundvandring i mitt nya hem i blixtljus.

GUESS WHAAAAAT? Jag har hittat laddaren OCH jag har laddat kameran så nu är det dags. Har varit runt hela lägenheten vilket tog typ en halvtimme för SÅ stor ÄR DEN! Nä, skoja. Men jag har i alla fall tagit bilder.



Här brukar jag hänga. Ser ju lite tomt ut det får jag erkänna men det är helt för städat och tavlor har jag inga. Siri, läser du detta så är det en pik!


Här brukar jag äta. Nä, det brukar jag inte, har aldrig gjort. Det är finplatsen och där äter man bara finmiddag eller spelar svåra och sofistikerade spel.



Här har vi mitt altare skulle man kunna säga. Ser ni att jag inte har något att ha i hyllorna? Ser ni det? Jag ser det också så ni behöver inte påpeka det!


Här har vi en liten del av mitt kök! Ser ni det till vänster vid kaffekokaren? Det är glögg som min mamma gjort som stod där när jag kom hem med ett litet meddelande från pappa där han skrivit "Tusan vad fint och rent här är!". Gillade att han använde ordet "tusan" för att uttrycka hur rent han tyckte det var. Ser ni till höger? Det är en diskmaskin. Sån har inte ni.


Där sitter jag och lagar mat. Brukar sitta så fast jag brukar ha mat i grytan och sen så brukar jag inte sitta så så det var två lögner i en!


Och där sitter jag och dricker kaffe. Nu kan ni fråga er om det är kaffe i koppen eller inte? Nu vet ni aldrig när jag ljuger eller inte. Ljusstaken är uppe, som det sig bör.


Här har vi "The Love Nest" som man kan kalla det när man vill vara ironisk. Och nämnas bör att det BRUKAR vara bäddat, det är inte som jag stageat rummet utan jag tycker att det är ett enkelt sätt att göra livet lite snyggare. Ibland borstar jag håret istället.



Skamvrå 1. Här har vi inte kommit iordning men detta är då min "skönhetshörna" som jag töntigt nog kallar det. Här kommer jag sitta och göra mig vacker dagarna i ända!



Skamvrå 2. Skrivbordet. Såhär brukade det visserligen se ut i mitt gamla liv. I mitt nya liv kommer jag sitta här vid ett städat skrivbord och rita stjärnor och slicka på kuvert. Borde ha en telefon där också.

Här slutar vi rundvandringen för jag tog förgivet att ingen är intresserad av toaletten och hallen. Men är ni det så är ni välkomna på besök! Jag gillar besök. Hoppas att ni haft lika trevligt som jag!


Postat av: Talal

Fan, vad jävla snyggt hem du har gumman! :) Välkommen till Möllevången! Du kommer älska det här! Hihi.



Diggar den bilden där du sitter och "lagar gryta." haha, real topmodel!



Hoppas du får fina och glada minnen i nya lägenheten! :)<333333

2009-11-24 @ 22:52:21
URL: http://tallushen.blogg.se/
Postat av: jane :)

vad fint du har det ! :) kramen

2009-11-24 @ 23:03:04
Postat av: Malin Berg

Riktigt fin lägenhet Erika. Jag och Fridat crashar den snart!!!!

2009-11-25 @ 20:16:54
Postat av: Moa

När ska du ha inflyttningsfest då snäckan? och jag hoppas man är bjuden ;)

2009-11-27 @ 12:29:18
URL: http://mooakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halllååååå, just nu håller jag på att börja måla en fisk, närmre bestämt en RÖDING, i brist på idéer. Vad vill du att jag ska måla? Det kliar i fingrarna jöööh.



Och halllllåååå vad fin lägenhet. Sjukt nice. Jag kan se mig själv fika dina english muffins där. Vi borde skärpa oss. När kan du? Jag kan typ... På torsdag? öh

2009-11-27 @ 19:48:06

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0