precis-innan-man-går-och-lägger-sig-funderingar.

Jag har börjat lära mig hur man hanterar laptops-musen med klickfunktion. Ni vet så att det räcker att tappa lite på själva plattan så är det som att vänsterklicka. Fast inte utan att jag klickar vart jag än kommer vilket blir irriterande i längden och alldeles säkert leder till virus för det är inte alla de där reklamerna som är säkra.

Oh, just det! Påminn mig om att jag inte kan köpa för många clementiner åt gången. Max tre och sen kanske köpa tre imorgon och tre i övermorgon för annars äter jag ju 9 på en kväll. Dessutom så får jag chansen att flirta med den där blyga killen på coop oftare då! win-win.

Dags att sova för en timme sen. Ska upp och tampas på nya IKEA imorgon innan jobbet, fast jag ser mest fram emot lunchen vi ska äta där. Det där stället brukar suga musten ur mig. Skrev musen istället för musten först och fnissade lite. Har ju ingen mus i mig, jag äter inte kött. Den sitter utanpå. Fniss. Igen.
Sov då.


Såhär såg jag förresten ut på Halloween. Riktigt spexigt.

 


Postat av: Frida

sv: ja, vi hade superkul! hoppas du hade en härlig halloween! och lycka till med killen på coop ;)

2009-11-03 @ 19:58:00
URL: http://twopod.devote.se

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0