nämen lilla, lilla gumman!

Då hag jag hunnit med att ligga i sängen hela dagen. Har sett klart på Chicago, sett Wall-E, Itzaks Julevangelium som jag hade lite gråtfest till i slutet (pinsamt) och halva Elsk Meg Imorgen. Älskar norska, tror att jag valt fel grannland att jobba i. Jag har varit och handlat en massa naturgodis, clementiner och honung. Ingen nässpray, vilket jag ångrar såhär i efterhand. Det senaste jag gjorde var att ta en tupplur vilket bara resulterade i att mina ögon klibbade ihop ännu mer. Det ÄR synd om mig idag. Och är det inte ironiskt att det damp ner en inbjudan till vaccinering mot svininfluensan i brevinkastet för en liten stund sen. Bah!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0