Mew i KB-hallen.

Igår var jag ju och såg mitt älskade Mew igen i Köpenhamn. Det behövs med jämna mellanrum för att jag ska komma ihåg varför jag älskar dem så. Konserten var helt fantastisk så att jag nästan får en klump i halsen av att ens tänka på den. Bäst var medlyt med New Terrain, Nervous och when she came home for christmas. Och Hawaii. Okej, jag ändrar mig. Jag tänker vara så klyshig och säga att jag inte kan välja det bästa för allt var bäst.

Vi hade ett himla flyt också! Var sena till tåget men hann ändå med för att det var lite försenat. Hann precis med buss 15 mot KB-hallen, den hade till och med gått men stod och vätnade på att komma ut på vägen men jag knackade på dörren och gav honom hundögonen vilket gjorde att han himlade med sina och släppte in oss. Precis när vi kommit till hallen så var klockan sju så vi blev insläppta direkt. Efter konserten så orkade vi inte ta buss igen så det fick bli taxi "oh fy fan", "jeevla danskjevlar" kanonkul taxiförare. Hamnade på centralstationen precis ett par minuter innan tåget gick och helt plötsligt var vi tillbaka i Malmö.

Men TACK för ännu en fin upplevelse Mew. Det är verkligen inte sista gången.


Såhär valsade jag runt timmarna innan. Brukar låtsas att jag är med i en av musikvideorna och göra piruetter i hela lägenheten medans jag sjunger högt. Nej, det brukar jag faktiskt inte. Men en liten snurr då och då!

me druges.

Hej skat. Du var väldigt duktig idag.

Köpte en Tisha såklart. Och var såklart töntig nog att ha den på mig också. Men det var det värt.

Idag är det första advent och jag ska snart bege mig att hämta pizza och köpa lite glögg så jag har lite julmys för mig själv. Och det känns faktiskt bara helt till belåtenhet och lite bättre.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0