idag sved det i plånkan.

Har haft en hektisk dag. Började med att jag försov mig lite och fick snabba in i duschen och äta frukost för strax kom ju min fader och tog mig till IKEA. Igen. Nu var det nämligen dags att göra slag i saken. Jag är egentligen inte jättemycket för IKEA och massproduktion på det viset men hittar man snygga grejer så gör man. Då får det kvitta vart man köpt det. Fem timmar senare var vi påväg hem med ett hyrt släp efter oss och min lägenhet som det nu börjat bli lite ordning med blev kaos igen.

Sen har jag ägnat min dag åt att bygga, bygga, bygga. Jag har faktiskt lyckats få blåsor i händerna. FAKTISKT. Svider gör det som in i bomben men ÅH vad fint här kommer bli. Har till och med fotat en massa men givetvis har jag packat bort kamerasladden så det är inte så mycket att göra åt det.

Nu är jag ganska nyss hemkommen från en öl på Golden och en fin timme på Vinylbaren där Linnea hade spelning. Precis lagom. Och jag fick med mig Mackan också som hjälpte mig med de sista stolarna. Nu kan jag gå och lägga mig med ganska gott samvete. Eller jag måste gå och lägga mig, gott samvete eller inte för jag ska upp om typ 6 timmar. Och imorgon är det Fredag. Det känns rigtigt godt!




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0