idag får jag tycka synd om mig själv.

Idag ringde klockan 09.00 och jag hade då sovit åtta timmar vilket borde vara helt lagom och jag borde vara pigg som en lärka. Dock så upptäckte jag snart att mitt huvud kändes som en ballong, min näsa var helt för igentäppt för att gå att andas genom och mina kropp gjorde lite småont överallt.

Två och en halv timme senare vaknar jag igen med ungefär samma känsla i kroppen men är tyvärr inte trött i ögonen längre utan ligger där och känner mig helt igenbommad i huvudet. Nu är jag uppe och sitter här istället och skriver med öppen mun och halvöppna ögon. Munnen är öppen för att jag hade kvävts om den inte var det och ögonen är halvöppna för något annat är fysiskt omöjligt för det är så igenklibbat.

"Tur" att jag är ledig idag. Min produktiva dag gick rent åt skogen för om jag överhuvudtaget ska kunna gå till jobbet imorgon så får jag vara så duktig och inte göra något alls idag. Skönt? Panik? Det märker vi om ett par timmar. Först måste jag nog ändå ta mig ut och köpa lite sjukproviant dvs: nässpray, servetter, honung och godis.


Den här bilden är förvisso inte från idag men jag upptäckte precis att jag sjuk ut på den. Gul.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0