hur man startar ett helt nytt liv.

Alltså jag vet, jag tycker lika lite som er om att vara så hemlighetsfull med nya lägenheten men det är bara att jag inte har fått rätt på något och hittar inget. Har äntligen hittat kamerasladden i alla fall så nu är det bara laddaren till den urladdade kameran som ska fram sen ska jag nog kunna tänka mig att avslöja hur jag har det. Men jag kan med självförtroende i alla fall konstatera att jag har det underbart. Här är så himla fint! Eller lite tomt på väggarna och i bokhyllorna fortfarande men det löser sig.

Idag skiner tydligen solen vilket är hur härligt som helst. Själv har jag ju varit uppe sen sju för jag hade tvätttid. Har hunnit med lite städande också, eller ganska mycket faktiskt. Nu ska jag bara plocka undan det sista sen blir det dammsugning. Fattar inte vart tiden tar vägen. Ska hinna med att baka, städa toalett och rensa lite lådor också. Och nej, jag överdriver inte ens. Jag vet! Det är gastkramande.

Och! Jag har köpt korsordstidning!
NÄR! jag storhandlade för tusenlappen.
Två barn och en händig karl hade passat bra in på mitt liv nu.




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0