helgkorrigering.

Ja, nu protesterade min tzyrra över att jag sa att jag haft en förfärlig Söndag för hon vet ju bäst. Har ju varit på kalas för min brorsdotter och det var riktigt bra för jag fick träffa precis ALLA mina syskon dvs fyra fina människor och respektive familjer. Fick träffa en massa dagisbarn och barn är verkligen helt störda på ett underhållande sätt. Tänk om jag bara ställt mig och VRÅLAT rakt ut över ingenting och sen sprungit iväg fort som fan i hysteriskt skratt! Verkar inte friskt på något plan. Så fick jag tårta och två clementiner. Vad fan har jag egentligen att klaga på? BRA Söndag. BRA!



jag och lillasyster eller gatubarn. ingen kan säga.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0