flyttpacka osv.

Nu har vi kommit till det jobbigaste av allt. Det är tre dagar kvar tills jag flyttar vilket innebär att jag borde ha börjat packa för sisodär 3-4 dagar sen men jag börjar ju NU. Om själva köpet var överväldigande så är detta... sjukt mycket mer överväldigande!! Jag har inte provat precis allt men detta måste vara det jobbigaste och tråkigaste i hela världen.

Nu hinner jag inte ens mer för jag ska vara på tåget om en och en halv timme. Har noll tidsuppfattning när jag jobbar kväll. Känns jättemärkligt. Den här dagen känns jättemärklig. Men jag är i alla fall på ett bra humör, gå inte miste på det. Det är en mycket mäktig tid i mitt liv.

Om ett par dagar kan jag lägga upp hur mycket bilder som helst, nu kan jag inte för jag har helt enkelt inte tid med att sitta och vänta i en kvart tills bilden blir uppladdad. Det är inget jag kommer sakna!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0