en jäst deg.

Nej, det är ingen särskrivning utan jag menar en deg som blivit jäst. Inte en deg med gäster.

Så, då är vi inne på en helt ny dag. Som ingen varit med om förut! Vad vi vet! Ska snart ta tag i den genom att hoppa in i duschen sen gå och fixa lite ärenden. Sen ska jag träffa lite vänner vilket ska bli fint. Tomelilla är ganska fint ändå! Har dock ätit för mycket frukost vilket resulterar i att allt går lite långsammare då jag inte orkar röra mig. Vilket inte heller är konstigt då jag faktiskt har en hel deg i min mage. Och missförstå mig inte nu, har alltid varit ett fan av deg, äter det så fort jag får chansen. Men man mår illa av det. Inte för att jag ätit en deg, har ju ätit bröd. Jag försökte vara metaforisk. Åh, ni fattar aldrig.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0