detta är inte nyheter för någon.

Alltså detta går ju helt åt helvete. Men berg och dal-bana är ju kul!

Den som frågade om man kommer in på inkonst om man är 19 år:

Det är ju 20 års-gräns. Men det är svårt att säga såhär på rak arm om du kommer in.. Det beror på hur mycket folk det är. Vi säger såhär: Kommer du vid ett och är nitton år och ful så behöver du inte räkna med att komma in. Är klockan 12ish och du ser bra ut och är 18 så finns det en god chans att du kommer in.

______________

Min vecka går ut på jobb och jobb och varje ledig stund ska gå åt att titta på möbler och senaste fantastiska nyhet är ju att jag flyttar om exakt två veckor. En sån sak får mig att må mycket bra.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0