den sorgliga listan ska den heta.

Då var jag hemma. Det var den värsta tiden i mitt liv när jag var tvungen att gå de 4 minuterna mellan bussen och mitt hem i regn. Riktigt festligt. Nu måste jag fixa lunchlåda till imorgon med jag har verkligen ingen aning om vad det ska vara. Har inte ens grejer till frukost, deppigt värre.

Satt och funderade på tåget och tänkte på om jag inte skulle göra en låtlista. En sån där jag går igenom alla sorgestadier efter ett break up för jag är nämligen expert inom området.
1. Vilka låtar man lyssnar på när man är ledsen
2. Vilka man lyssnar på när man är arg
3. Vilka man lyssnar på under återfallsstadiet
4. Tillbaka till de man lyssnar på när man är arg
5. Vilka man lyssnar på när man vill ta livet av sig.
6. Och de man lyssnar på när man accepterar.
7. Om du är jag är du förmodligen arg igen så lite såna låtar till.
8. Sen får vi avsluta med lite discolåtar.

Det kan väl vara intressant? Det har varit en intressant resa för mig i alla fall.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0