den här helgen kommer bli grande.

Sitter och skuttar på stället. Pirrar i hela kroppen. Jag är nervös. Jag är stirrig. Jag har ingen aning om vad som händer. Korkade upp vinet i förtid bara för att jag blev så otålig (och kanske lite för att lugna mig) och väntar på att klockan ska bli tjugo i så att jag kan gå till bussen och träffa lite folk. Ikväll är det dags för årets sista dubstepInkonst (kan du SNÄLLA SLUTA tjata om det stället)(nej det kan jag inte) och vi ska göra det så bra som bara möjligt! 

TVÅ andra saker som gör mig glad:
1. Har ledig helg + ledig måndag och tisdag. Jiha
2. Detta kan jag inte fatta att jag glömt skriva om helt och hållet. Imorgon är det 28e November och det är en dag vi har väntat på väldigt länge. Det är ju dagen som vi ska se MEW (!!!) i Köpenhamn. Förstår ni hur mäktigt det kommer bli? Jag längtar så att jag håller på att kissa på mig. Oj! Nu kom det lite..


absoluta kärleksband



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0