dagen efter utflyttningsfesten. sista chansen.

Oj, den här helgen har varit omtumlande på alla sätt och vis. Jag är helt utmattad. Och ändå är det nu jag måste vara aspigg för jag har ungefär hela lägenheten att packa ihop fortfarande. Imorgon är det flyttdags! Jag vet att ni är lika exalterade som jag! Eller nej förresten, det är omöjligt att vara lika exalterad som jag. Inte sådär exalterad som att springa runt och tjoa utan det är lugnare än så. Jag sitter med fjärilar i magen och känner mig lycklig för imorgon ska jag börja ett nytt liv. Inte såndär bakissöndag-grej "imorgon ska jag börja om från början, äta bra, motionera och inte bete mig som en idiot". Nejnejnej, det är en nystart som heter duga. Jag slipper den här skitgatan som jag får ångest bara att tänka på, jag slipper ständig kyla, jag får bo i världens finaste lägenhet som bara är min. Det jag kommer sakna är att gå ner ett par trappor och lägga mig på pierre eller philips axel och tycka synd om mig själv. Och så kommer jag såklart sakna att ha Qu hemma för det mesta. Men det kan man faktiskt göra ändå fast det tar lite längre tid.

Jag kommer inte att sakna det här alls. Det här är precis vad jag behöver och det ska bli så fruktansvärt skönt.





Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0