charlie skrattar inte.

Läser lite av Alex Schulmans blogg och kommer till det inlägget där det är ett klipp på när hans dotter skrattar. Han uppmanar mig att titta på det för det har minsann han gjort hundratals gånger så en gång kan jag känna att jag kan titta på den i alla fall. Jag tittar på videon och blir på ganska gott humör för bebisskratt är helt fantastiskt

Så när klippet är slut så kommer förslag på videor med liknande namn och det kommer en som heter "RE: Charlie Schulman Skrattar!" och jag tänker att nu är det någon som var snabb och driver med honom och gör något fånigt. Men nej, det är DEN HÄR videon.




Är det inte ondskefullt att bara ändra från glad skrattande bebis till detta fruktansvärda klipp. Nu är jag, istället för sådär bebislycklig som jag blir ibland av bebisar (läs: alltid) så blev jag otäckt illa till mods och vill skjuta alla människor som bär päls igen och igen och igen, maniskt och galet. Eller först lägga dem i burar och kasta runt med  burarna och sen när jag skjutit dem så ska jag ha på mig deras skinn!!!

HAHAHA

 



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0