en liten glimt av helgen

Ah, det känns som att det varit så himla mycket på senaste tiden. Fast det har det nog inte. Det är väl bara det att denna missfärgade blogg inte kommit i första prioritet, helt enkelt!

Jag har spenderat oerhört mycket tid på Friday's. Så pass att jag faktiskt spenderade även söndagen där när jag var ledig. Bara precis för att smaka lite drinkar. Samma kväll blev det först hemmagjord pizza och lost och sen spring till moa där vi förfestade lite innan restaurangfesten som inte var särskilt kul alls. Liknade mest vid en köttmarknad som kändes ganska otrevligt. Sen blev det ju inte bättre av att det spelade ett cover-band som bara körde dåliga schlagerlåtar eller typisk dansband. Blä sa jag först men sen bestämde jag mig för att det var mina favoritlåtar och plötsligt hade jag kul. Gud, vad jag kan manipulera mig själv.

Nåväl, jag som hade tänkt att ha en ordentlig redogöring på helgen.. Nu har både mor och far varit inne och tjatat på mig. På 4 minuter! Att de hinner. Jag svär att jag snart kommer smälla av om jag inte får flytta snart.

Hur som helst, grejen är att vi ska spela golf om en timme så jag får väl hålla med dem om att det börjar bli lite bråttom.

Så, ja, ciao.


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0