work me out.

Imorse när jag skulle gå upp kändes det så otroligt konstigt i kroppen. Jag gick upp ändå och provade på det hela. Men det liksom värkte i benen, som att jag var helt sjukt utmattad. Så jag fick gå och lägga mig igen.

Tre timmar senare gjorde jag ett nytt försök och kände mig eländig.
Pratade med julia om det för att få lite sympati men hon svarar bara kallt "det är dina muskler som förtvinar". VA! FAN! Då slog det mig att jag inte tränat alls på över tre veckor och kände mig sämre än sämst. Sen gick jag och tränade. Kände mig lite bättre.

Lite senare får jag hem ett kuvert från sats, som jag inte ens tränar på längre. Där det står att jag måste betala. VA! FAN! IGEN! Jag visste visserligen att man måste betala egentligen men trodde att jag skulle slippa. Men just på dagen där jag skulle ta tag i träningen igen! Nu känner jag inte för det längre. Och nu har jag ägnat ungefär 2 minuter åt att skriva sån här skit som verkligen är helt sjukt tråkigt för er att veta. Man blir ju trött.




Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0