vag tristess.

Jag har varit uppe aslänge redan, sen halv sju! Har redan hunnit vara i Köpenhamn och ätit frukost i Malmö. Kört runt exakt hela Malmö har jag också hunnit med då jag är ganska kass på att hitta. Fick lite panik en liten stund men fick lugna mig med att jag nog skulle klara mig ut någongång. Det gjorde jag.

Har minsann hunnit måla en liten målning också för så kreativ är jag. Annars har jag bara gått runt och sagt "what-to-do-what-to-do" för mig själv och undrat vad jag skulle göra. Trodde ju att jag skulle leva loppan nu när jag är ensam hemma men det går inte helt enligt planerna. Går mest och tittar på klockan och undrar när Julia ska komma hem.

Nej, jag ska ägna ett par timmar åt att lära mig alla The Hives texter utantill.
På onsdag är det tick tick tick tick tick tick tick BOOM!!



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0