never satisfied.

Så, nu har jag knåpat in en liten, eller ganska stor, ikon som man kan klicka på och så vips följer man min blogg på blogglovin! Utan extra kostnader och ingen bindningstid. Kanon! Alla glada! javisst.

Annars har jag har helt fastnat för Laakso igen och så har jag på mig en tröja som jag tyckt jättemycket om sedan åttan, men jag har nog inte använt den mer än tre-fyra gånger. Bedrövligt. Jag har alltid upplevt det som att det inte är min färg. Så känner jag nog fortfarande men det är fint att den är så öppen i ryggen. Inte för att det spelar någon roll för det är så jävla kallt i huset att jag måste gå med en stor, ful sjal runt axlarna så jag blir ändå inte särskilt fashion. Man kan inte ha allt...






Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0