utskrattad och bränd.

Så? Hur hade du det igår Erika?
Tingvalla?
Du sa ju att du aldrig mer skulle dit i hela ditt liv.

Nu var det i alla fall Timbuktu som skulle spela på vårt lilla dansställe i Tomelilla så det var bara att pallra sig dit. Och visst hade jag trevligt! Jättetrevligt faktiskt. Tills kvällen led mot sitt slut och jag hade fått potatismos av min bror som stod i kiosken. Där gick jag och ägnade all min uppmärksamhet åt moset och tänkte inte alls på att jag gick förbi en idiot som sträcker ut benet och fäller mig. Och som jag föll. Total face plant och platt fall. Vardå? Jo, rakt i moset. Hela ansiktet ner i potatismos. Och jag hör hur idiottjejen skrattar och säger "ojdå" riktigt skånskt . "Åijdå!" Jävla idiot. Fattar ni hur bortgjord jag blev?

Jag blev så ställd att jag inte ens kunde bli arg. Jag bara precis reste mig och tittade runt omkring mig och frågade om papper. Fick gå in på toaletten med potatismos i örat. OCH FY FAN VAD ONT DET GJORDE.

Först trodde jag att jag hade skrapat halsen, men vet ni vad? Det är brännsår jag har, av potatismos. Alla jag berättat det för ha bara skrattat åt mig. Men inte ni. Ni tycker synd om mig. Tyck synd om mig.


Postat av: Sarah

fy. jag tycker synd om dig (fast kan se det komiska)

2009-03-24 @ 15:55:49
URL: http://playnomind.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0