ten minutes to take off.

Nu var jag precis och hämtade mina föräldrar på flygplatsen så det är inte längre FF här hemma. SYND! Men ändå skönt att ha någon som tjatar på en med jämna mellanrum och som utbrister "jaha, här är ju lika stökigt som vanligt" det första de säger. De är experter på att få en att känna sig uppskattad!!

Men det var inte det jag skulle prata om alls. Det var flygplatser. Det är något speciellt med dem som gör mig fruktansvärt emotional. Jag kände mig helt förstörd hela den timmen jag väntade på det försenade planet. Folk som möttes upp och var så glada att träffa varandra, folk som kom ut ensamma och tittade efter folk att mötas upp med men inte blev uppmötta. Jag satt och grät i en hörna hur länge som helst.

Ja, det var bara det jag ville säga. Det lät mycket bättre när jag planerade detta inlägg i bilen.


Postat av: makaronen

hahahahaha jag kan inte fatta att du gick runt överallt i den hatten! underbart!

2009-03-27 @ 17:12:40
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0