ingenting har förändrats.

Jag läser i en sån bok som mamma skrev i under min uppväxt. Små anteckningar om hur jag betedde mig, hur ofta jag var sjuk, vad jag pratade om osv. Så har vi ett litet utdrag som jag tycker är extra kul:

"Erika 2 år. Benen går som lärkvingar. Hon hänger med de stora barnen på allt och är helt orädd. J. var mer försiktig. Hon har humör och lyder dåligt. Ibland är hon riktigt nosig och säger 'Blä, blä, blä' när jag skäller."

Vilken skitunge! Jag lovar att om mina framtida barn beter sig så, så, så.. Ja, vadå? Förbannad hade jag blivit i alla fall. Skitunge.

Andra flickor vill bli drottningar när de blir stora. Inte jag:

Erika 2 år 8 månader: "Jag vill bli en äcklig sjörövare när jag blir stor"

Ja, det hela är så bedårande att jag får tårar i ögonen.


Postat av: nadia

Re: Haha håller med, nattmänniska som är är.

Ja, piffa på du bara! XD

2009-03-17 @ 23:42:51
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: makaronen

DU ÄR KANSKE DET BÄSTA I HELA VÄRLDEN!

2009-03-18 @ 09:27:44
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0