smart som en fisk.

Jag har faktiskt inte lust att skriva om min dag. Fick bara precis en sån känsla av att det inte är en jävel som bryr sig. Jag bryr mig inte heller faktiskt. Eller jo, jag har umgåtts med marioni, som jag bryr mig om. Och jag har lagat mat, som jag nästan bryr mig om mer än marioni. Fan vad gott det blev. Asiatisk fiskgryta blev det.

Ser lite halvt på nyheterna just nu, helt ofrivilligt för ve och fasa om jag skulle bli allmänbildad. Hur som helst så berättar de precis den slungande nyheten om att ungdomar blir smartare av fisk. Stoppa pressarna! Det visste jag redan även om jag glömt det lite för tillfället så jag sitter här och känner mig jävligt nöjd med fisk i magen. Lite kompesation för alla förlorade hjärnceller denna helg. Vi säger att det är så det funkar. Kanon. Bra. Hej.



Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0