idag är det faktiskt vår.

Idag åt jag frukost utomhus.
UTOMHUS.
Alltså om det snöar igen så tar jag verkligen livet av mig. NU är det VÅR


Såhär resulterade majoriteten av fotona för så stark var solen.
HEJA


Tillslut klarade jag det. Men jag har nog aldrig sett så besvärad ut faktiskt.
Ont gjorde det. Jävla sol, höll jag på att säga. Men nej, solen är bäzt.


Sen kom en annan som tycker solen är bäzt och bra.


"vad gör du lilla råtta?"


Och så höll vi på i kanske tio minuter. Vad dum han ser ut.


Jag lät till och med dörren vara öppen så han skulle kunna vara ute längre. Det är lite roligt med James, han vågar inte vara utomhus på dagen om ingen annan är det.
Han är jätterädd för fåglar.

Nog pratat om min eländiga katt. Jag tänker inte sitta inomhus idag. Jag ska ta mig tusan ut på promenad, i min vårjacka. LIte för kallt? Var inte naiv erika? Struntprat! Till helgen dricker vi reben i parken! Oki?

VÅÅÅR


Kommentera mera:

Jag heter:
Glöm mig inte.

Min epost är: (hemlig)

Jag har en blogg också:

Erika, detta är vad jag vill säga dig:

Trackback
RSS 2.0